• サインイン
  • 製品サポート
  • 会社情報
    • Zendeskについて
    • プレス/ニュース
    • 投資家のみなさまへ
    • Zendesk セミナー&イベント情報
    • 採用情報
    • 多様性と包摂性
    • 社会的影響
    • 法務情報
  • お問い合わせ
  • English
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk. 顧客の期待に応えられる会社に
  • お問い合わせ
  • モバイルメニューへの切り替え
  • 製品
    • Zendesk for service

      包括的なカスタマーサービスソリューション

    • Zendesk for sales

      営業支援ソリューション

    • Sunshineプラットフォーム

      オープン、スピード、柔軟性‬

    • マーケットプレイス

      アプリ、インテグレーション、パートナー

  • 価格
    • Zendesk for service

      包括的なカスタマーサービスソリューション

    • Zendesk for sales

      営業支援ソリューション

  • ソリューション
    • エンタープライズ向け

      柔軟にカスタマイズ可能

    • 中小企業

      成長に合わせて拡張可能

    • スタートアップ企業向け

      円滑なスタートをサポート

    • 社内ヘルプデスク向け

      快適なサポート体験を社内にも

    • 業界別

      業界特有の課題に対する解決のヒント

  • デモ
  • ブログ
  • 導入事例
  • ライブラリ
    • ブログ

      ガイド、レポート、ベストプラクティス

    • ウェビナー

      オンデマンド版セミナー

    • Zendesk セミナー&イベント情報

      CXやカスタマーサービスのトレンドや最新情報を紹介

    • コミュニティ

      Zendeskユーザーとつながり、学び、交流を深めましょう

    • What’s Newオンラインセミナー

      Zendeskの最新情報をご紹介

    • API & Developers(英語)

      開発者向け情報

    • パートナー

      Zendeskパートナー情報・パートナー向け情報

    • 導入事例

      Zendesk導入事例

  • 会社情報
    • お問い合わせ
    • Zendeskについて
    • プレス/ニュース
    • 投資家のみなさまへ
    • Zendesk セミナー&イベント情報
    • 採用情報
    • 多様性と包摂性
    • 社会的影響
    • 法務情報
  • 言語
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • 無料で試す
  • サインイン

法務関連の情報とリソース

  • 契約および規約
  • ポリシーおよびガイドライン
  • 商標と知的財産権
  • 調達およびサプライヤー
  • プライバシーとデータ保護
契約および規約

製品とサービスに関するカスタマ契約およびユーザー規約

  • Master Subscription Agreement
  • 地域特定的規約
  • プロフェッショナルサービス規約
  • お客様のサービスデータの保護(Enterpriseサービス)
  • お客様のサービスデータの保護(Innovationサービス)
  • Innovationサービス一覧
  • アプリケーション開発者とAPIライセンス契約
  • Marketplace Terms of Use
  • 機能非推奨ポリシー
  • 譲渡および移転
  • リセラー購読サービス契約

プライバシーとデータ保護

  • Zendeskプライバシーおよびデータ保護サイト
  • プライバシーポリシー
  • Cookieポリシー
  • データ処理契約
  • CCPA補遺PowerForm
  • LGPD補遺Powerform
  • BAA Powerform
  • 政府データ要請ポリシー

ポリシー

  • データ削除に関するポリシー
  • 販促クレジットに関するポリシー
  • 地域データホスティングに関するポリシー
  • 第三者データ処理者に関するポリシー
  • Zendeskユーザーコンテンツおよび行為に関するポリシー

製品規定

  • アクセシビリティに関するポリシー
  • 製品内クッキーポリシー
  • Service-Specific Terms

無料トライアルとベータ版サービス規定

  • 無料トライアル
  • ベータサービス

お客様のサービスデータの保護(Enterpriseサービス)

The Zendesk Group is committed to providing a robust and comprehensive security program for Enterprise Services, including the security measures set forth in these Supplemental Terms (“Enterprise Security Measures”). During the Subscription Term, these Enterprise Security Measures may change without notice, as standards evolve or as additional controls are implemented or existing controls are modified as We deem reasonably necessary.

Enterprise Security Measures Utilized by Us

We will abide by these Enterprise Security Measures to protect Service Data as is reasonably necessary to provide the Enterprise Services:

1. Security Policies and Personnel. We have and will maintain a managed security program to identify risks and implement preventative technology, as well as technology and processes for common attack mitigation. This program is and will be reviewed on a regular basis to provide for continued effectiveness and accuracy. We have, and will maintain, a full-time information security team responsible for monitoring and reviewing security infrastructure for Our networks, systems and services, responding to security incidents, and developing and delivering training to Our employees in compliance with Our security policies.

2. Data Transmission. We will maintain commercially reasonable administrative, physical and technical safeguards to protect the security, confidentiality, and integrity of Service Data. These safeguards include encryption of Service Data at rest and in transmission with Our user interfaces or APIs (using TLS or similar technologies) over the internet, except for any Non-Zendesk Service that does not support encryption, which You may link to through the Enterprise Services at Your election.

3. Audits and Certifications. Upon Subscriber’s request, and subject to the confidentiality obligations set forth in this Agreement, Zendesk shall make available to Subscriber that is not a competitor of Zendesk (or Subscriber’s independent, third-party auditor that is not a competitor of Zendesk) information regarding Zendesk’s compliance with the obligations set forth in this Agreement in the form of the Zendesk’s ISO 27001 certification and/or SOC 2 (under appropriate non-disclosure protections), or SOC 3 reports.

4. Incident Response. We have an incident management process for security events that may affect the confidentiality, integrity, or availability of Our systems or data that includes a response time under which Zendesk will contact its subscribers upon verification of a security incident that affects Your Service Data. This process specifies courses of action, procedures for notification, escalation, mitigation, and documentation. The incident response program includes 24×7 centralized monitoring systems and on-call staffing to respond to service incidents. Unless ordered otherwise by law enforcement or government agency, You will be notified within seventy-two (72) hours of a Service Data Breach. “Service Data Breach” means an unauthorized access or improper disclosure that has been verified to have affected Your Service Data.

5. Access Control and Privilege Management. We restrict administrative access to production systems to approved personnel. We require such personnel to have unique IDs and associated cryptographic keys and/or use of complex ephemeral tokens. These keys and/or tokens are used to authenticate and identify each person’s activities on Our systems, including access to Service Data. Upon hire, Our approved personnel are assigned unique ID’s and credentials. Upon termination of personnel, or where compromise of such credentials is suspected, these credentials are revoked. Access rights and levels are based on Our employees’ job function and role, using the concepts of least-privilege and need-to-know basis to match access privileges to defined responsibilities.

6. Network Management and Security. The Sub-Processors utilized by Us for hosting services maintain industry standard fully redundant and secure network architecture with reasonably sufficient bandwidth as well as redundant network infrastructure to mitigate the impact of individual component failure. Our security team utilizes industry standard utilities to provide defense against known common unauthorized network activity, monitors security advisory lists for vulnerabilities, and undertakes regular external vulnerability scans and audits.

7. Data Center Environment and Physical Security. The Sub-Processors’ environments which are utilized by Us for hosting services in connection with Our provision of the Enterprise Services employ the following security measures:

  • A security organization responsible for physical security functions 24x7x365.
  • Access to areas where systems or system components are installed or stored within data centers is restricted through security measures and policies consistent with industry standards.
  • N+1 uninterruptible power supply and HVAC systems, backup power generator architecture and advanced fire suppression.

Technical and Organizational Enterprise Security Measures for Third-Party Service Providers Who Process Service Data

Any third-party service providers that are utilized by the Zendesk Group will only be given access to Your Account and Service Data as is reasonably necessary to provide the Enterprise Services. Zendesk maintains a vendor security review program which assesses and manages any potential risks involved in using these third-party service providers who have access to Service Data and such third-party service providers will be subject to, among the other requirements in the Master Subscription Agreement, their implementing and maintaining compliance with the following appropriate technical and organizational security measures:

1. Physical Access Controls. Third-party service providers shall take reasonable measures, such as security personnel and secured buildings, to prevent unauthorized persons from gaining physical access to data processing systems in which Service Data is Processed.

2. System Access Controls. Third-party service providers shall take reasonable measures to prevent data processing systems from being used without authorization. These controls shall vary based on the nature of Processing undertaken and may include, among other controls, authentication via passwords and/or two-factor authentication, documented authorization processes, documented change management processes, and/or logging of access on several levels.

3. Data Access Controls. Third-party service providers shall take reasonable measures to provide that Service Data is accessible and manageable only by properly authorized staff, direct database query access is restricted and application access rights are established and enforced to ensure that persons entitled to access Service Data only have access to Service Data to which they have the privilege of access; and, that Service Data cannot be read, copied, modified, or removed without authorization in the course of Processing.

4. Transmission Controls. Third-party service providers shall take reasonable measures to ensure that it is possible to check and establish to which entities the transfer of Service Data by means of data transmission facilities is envisaged so Service Data cannot be read, copied, modified, or removed without authorization during electronic transmission or transport.

5. Input Controls. Third-party service providers shall take reasonable measures to ensure that it is possible to check and establish whether and by whom Service Data has been entered into data processing systems, modified or removed; and, any transfer of Service Data to a third-party service provider is made via a secure transmission.

6. Data Protection. Third-party service providers shall take reasonable measures to provide that Service Data is secured to protect against accidental destruction or loss.

7. Logical Separation. Third-party service providers shall logically segregate Service Data from the data of other parties on its systems to ensure that Service Data may be Processed separately.

These terms were last updated on December 1, 2020.

Zendesk

Champions of customer service

当社の製品
  • Zendesk for service
  • Zendesk for sales
  • Sunshineプラットフォーム
  • マーケットプレイス
  • 製品のアップデート
主な機能
  • サポートチケット管理システム
  • メッセージングとチャット
  • ヘルプセンター(FAQ)の構築
  • 電話サポートの導入
  • コミュニティフォーラムの構築
  • 分析とレポート生成
  • Answer Bot
  • カスタマーサービスソフトウェア
  • サポートチケット管理システム
  • チャットソフトウェア
  • ナレッジベースの構築
  • フォーラムソフトウェア
  • ヘルプデスクソフトウェア
  • セキュリティ
リソース
  • 製品サポート
  • デモに申し込む
  • ブログ
  • トレーニング
  • パートナー
  • ウェビナー
  • 導入事例
  • サービス
会社情報
  • Zendeskについて
  • プレス/ニュース
  • 投資家のみなさまへ
  • Zendesk セミナー&イベント情報
  • 採用情報
  • 多様性と包摂性
  • 社会的影響
  • お問い合わせ
  • サイトマップ
  • システムステータス
  • 法務情報
お気に入り
  • エンタープライズ向けソリューション
  • スモールビジネスのためのZendesk
  • スタートアップ支援
  • Zendeskベンチマーク
  • ガードナーCRMマジッククアドラント
  • カスタマーエクスペリエンストレンド

Enter the fold

ニュースレターの購読をお勧めします。

正しいメールアドレスをご入力ください
有効なメールアドレスを入力してください。
で始まるメールアドレスは無効です。
私の個人情報を提出することによって、私は、Zendeskが Zendesk プライバシーポリシーポリシーにしたがって私のデータを収集、処理、保持する場合があることを理解し、これに同意します。

Zendeskメーリングリストへようこそ!

エラーが発生しました。

ページを再読み込みしてもう一度お試しいただくか、Zendeskのサポートまでお問い合わせください。

利用規約 プライバシーポリシー Cookieポリシー Cookie settings ©Zendesk 2022