オムニチャネルサポートへのナビゲーター

Your door is always open, regardless of your business or support hours. Today’s customers ask questions at any time of the day or night and wait for you to respond, but not for too long.

The way customers want to contact you can vary depending on where they are and what they are doing. As an organisation you choose the channels you want to provide, and from those, the customer selects what works best for them.

Download the guide to learn more about the benefits of providing an omnichannel strategy and Customer Service Solution for your business.

名を入力してください
姓を入力してください
有効なメールアドレスを入力してください
国を選択してください

会社の情報をご入力ください

有効な電話番号を入力してください
会社名を入力してください
従業員数を選択してください
部署を選択してください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
オプションを選択してください

Here is your copy of the omnichannel support guide.

Read guide

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。