オムニチャネルサポートへのナビゲーター

Your door is always open, regardless of your business or support hours. Today’s customers ask questions at any time of the day or night and wait for you to respond, but not for too long.

The way customers want to contact you can vary depending on where they are and what they are doing. As an organisation you choose the channels you want to provide, and from those, the customer selects what works best for them.

Download the guide to learn more about the benefits of providing an omnichannel strategy and Customer Service Solution for your business.

名をご入力ください
姓をご入力ください
正しいメールアドレスをご入力ください
国をお選びください

会社の情報をご入力ください

正しい電話番号をご入力ください
会社名をご入力ください
従業員数をお選びください
部署をお選びください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
いずれかをお選びください

Here is your copy of the omnichannel support guide.

Read guide

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。