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Website Feedback Widget

Website feedback widget

User feedback. It's crucial. It's free. So why is your customer so stingy with it?
Non-disruptive website feedback widgets
You know why. Because none of us have the time or energy anymore. We all do it...close that annoying little pop-up window that's asking for our feedback...and none of us look back.

So how do we get real feedback? Integration baby. By using feedback and support widgets embedded right into your app or website. These discrete little widgets collect, improve, and disseminate customer information with a simple click—without ever disrupting the user.

Here's where the magic happens

Zendesk Embeddables allow businesses to put help right at their customers’ fingertips. With Embeddables, companies can gather feedback, reach out and offer support, provide information, or start a conversation. And because it’s so seamlessly integrated into the mobile app or web page, the experience feels magical.

The mobile SDK and the Web Widget are powerful tools, but some developers still want to go further. That’s why Zendesk provides a REST API for more freedom and advanced customization. Our API has over 400 endpoints, allowing you to build—from scratch—the native support experience you want in any device, product, or application.

自社に合ったやり方でサポートを埋め込む

ナレッジベース検索、問い合わせフォーム、Zendesk Chatを任意に組み合わせて提供できるWeb Widgetを使用して、サポートを自社サイト上でどのように提供するかを決定します。

おすすめ記事をスマートに提案して時間を節約

サポートを受けるお客様がWebサイトを探し回ったり、Webサイトから離れたりしなくても、Web Widgetなら関連するナレッジベースの記事を必要なときにすぐ提供できます。

シームレスなサポートエクスペリエンス

Web Widgetは、ユーザーがデスクトップまたはモバイルデバイスのどちらを使用していても、シンプルなユーザーエクスペリエンスを提供するために最適化されています。さらに、Web Widgetは、ブラウザの設定に基づいてユーザーの言語にローカライズされます。

Immerse yourself. Take Zendesk for a free spin.