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Zendeskで最良の
顧客体験を実現

Zendeskは、大規模な組織のカスタマーエクスペリエンス(CX)改革の分野におけるリーダーです。企業が優れたCXを提供して俊敏性とイノベーションを達成し、短期間に価値を創出できるように支援しています。

パーソナライズされたオムニチャネルサポートを大規模に提供

顧客が望むすべてのチャネルでサポートを提供。エージェントには、統合的なインターフェイスを通じて顧客の個人情報と活動履歴が提供されます。

Zendeskで最良の<br />顧客体験を実現

サポート業務のカスタマイズと管理が容易

Zendeskでは、ビジネスのニーズに合わせてサポートソリューションを柔軟にカスタマイズし、既存のツールとシームレスに統合できます。

A Retailer’s Guide to Getting Omnichannel Customer Service Right

In this eBook, learn how to perform a customer service audit, steps for executing and delivering an omnichannel strategy and tips for optimizing omnichannel service levels.

What do modern retail customers expect from customer service?

In this webinar, we’ll explore how Fossil thinks about customer experience, what values are important to consider as a retailer and why, and the best approach to modernizing your customer experience.

The Zendesk Omnichannel approach

“Zendesk followed us through our growth and, as our needs changed, it’s enabled us to change quickly.”

Laura Mundell

Director of Member Support

その他のリソース

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