チャット分析で
より良いサポートを実現

Zendesk live analytics gives teams a view into chat and agent activity to make chat support better.

Get more efficient with live chat analytics

Track agent metrics over time to see the impact of wait times and missed chats. Use the metrics to anticipate customer needs, increase satisfaction, and improve your team's efficiency. Learn more. チャットのデータ分析

リアルタイムで監視

Manage your support by monitoring metrics in real time. View actionable data on chat volume, visitor experience, and agent performance.

Real Time Monitoring

Go down in history

過去の全チャットのやり取りを追跡し、日付別、部署別、エージェント別、訪問者別、あるいは特定のタグごとに表示できます。さらに詳しく

Track live chat

チャットによるセールスコンバージョンを追跡する

コンバージョンを追跡することで、チャットから製品の購入やサービスの契約につながったかなど、収益に対するチャットの貢献度を測定できます。このデータを使用して、Webサイトのコンバージョンファネルを最適化し、パフォーマンスの高いエージェントに褒賞を与えることができます。さらに詳しく

track sales conversions

レポートをカスタマイズ

Create custom reports and dashboards using live chat metrics that are relevant to you and get better visibility into performance across all your support channels. Learn more.

build custom reports

Edmunds.com

Edmunds Live Help relies on Zendesk Chat for 50% of their volume

事例を読む(英語)

Tap into more knowledge

ライブチャットとメッセージングを追加すれば、カスタマーサービスを次のレベルに引き上げられます。Zendeskがもたらす無限の可能性をもっと詳しくご案内します