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Mobile IT Support

Mobile IT support

Customer service support – no strings attached

Great customer support is tied to the customer—not a computer desk or a fancy headset or the day, or even a particular problem. Zendesk Support’s native mobile apps are built for team leaders, IT, agents, and those rolling stones who don’t take “help desk” literally. Agents can catch up with tickets, clean up their queue, and free up their workflow (and mind).

With mobile

Support from your iPhone and Android:
  • マクロを使用して、新規チケットを瞬時に作成し、
    スピーディーに更新
  • 担当チケットが更新されると、エージェントにアラート
    通知が届く
  • 検索機能とメールからのディープリンクを使用して、
    目的のチケットにすばやくアクセス
  • ビューでキューをフィルタリングし、スワイプで
    次のチケットに簡単に移動

On tablets

Support from your iPad:
  • レポーティングと分析にフルアクセス可能。常に、
    主要指標の一歩先に
  • スワイプして、チケットをすばやくトリアージして処理
  • エージェントダッシュボードにさっと目を通し、
    個人やチームのキューの状況をざっと把握

Wherever they roam

Research shows that people don’t want to go out of their way for support. That’s why it’s important that companies stay close by—even when their customers are blazing new trails. Mobile communication means different things to different people. Zendesk’s support channels let everyone— from teenagers to grandmothers—get support on the channels they prefer.

The right fit

Provide support the way they want it:
  • In app – Embed help right in your app with the Zendesk software development kit
  • Mobile web – Designed for powerful support in the mobile browser
  • SMS – Text your customers an emoji or two using our native SMS channel
  • Phone – The tried-and-true mainstay of mobile support. Just call
  • Facebook Messenger – Connect with your customers where they connect with everyone else

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