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Mobile Ticketing System

Mobile ticketing system

Customer service support with no strings attached

Great customer support should be tied to the customer. Not the computer, fancy headset, or even a particular day or problem. Zendesk Support’s mobile ticketing system has native mobile apps that are built for team leaders, agents, IT, or anyone who doesn’t want to take the “help desk” literally. Agents can catch up with tickets, clean up their queue, and free up their workflow (and mind).

Mobile management

Support from your iPhone and Android:
  • 担当チケットが更新されると、エージェントにアラート
    通知が届く
  • マクロを使用して、新規チケットを瞬時に作成し、
    スピーディーに更新
  • 検索機能とメールからのディープリンクを使用して、
    目的のチケットにすばやくアクセス
  • ビューでキューをフィルタリングし、スワイプで
    次のチケットに簡単に移動

Tablet triage

Support from your iPad:
  • スワイプして、チケットをすばやくトリアージして処理
  • レポーティングと分析にフルアクセス可能。常に、
    主要指標の一歩先に
  • エージェントダッシュボードにさっと目を通し、
    個人やチームのキューの状況をざっと把握

Wherever they roam

Research shows that people simply don’t want to go out of their way to get the support they need. That’s why it’s important to stay close by—even when your customers are blazing new trails across new media. Zendesk’s support channels let everyone— from teenagers to grandmothers—get support on the channels they prefer and love.

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