From Cost Center to Profit Center: the Potential ROI of Zendesk

On-Demand

About

Join us for a 30 minute webinar discussing The Total Economic Impact™ of Zendesk, a December 2016 commissioned study conducted by Forrester Consulting on behalf of Zendesk that examines the costs and benefits of Zendesk to reveal an ROI of 365% over three years.

This webinar will also feature a guest from New Balance, a Zendesk customer who participated in the study.

Learn how Zendesk’s benefits outweighed costs in the following areas:

● Increased agent productivity
● Deflected customer interactions
● Improved agent experience and retention
● Avoided maintenance costs of previous platform

Complete the form below to view your webinar:

名を入力してください
姓を入力してください
有効なメールアドレスを入力してください
有効な電話番号を入力してください
会社名を入力してください
従業員数を選択してください
国を選択してください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
オプションを選択してください

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。

リクエストを送信しています。しばらくお待ちください。

Speakers

Ian Jacobs

Ian Jacobs serves customer service application professionals. With a focus on the digital transformation of customer service, he is an expert in contact centers and. His research keeps a sharp focus on both customer experience and agent experience issues. Ian is an award-winning columnist, is regularly quoted in major global publications, and is a frequent speaker at industry conferences.

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。