How to Deliver Better Customer Service This Year

Available On-Demand

About

Join us for a live 30 minute webinar, featuring Forrester analyst Kate Leggett, that will offer concrete ways to assess your current customer service team and capabilities to find opportunities to improve. Learn how to gain executive buy-in, build stakeholder consensus, manage agents more effectively, and select the right technology to create loyal customer experiences.

Register Now!

Complete the form below to view your webinar:

名をご入力ください
姓をご入力ください
正しいメールアドレスをご入力ください
正しい電話番号をご入力ください
会社名をご入力ください
従業員数をお選びください
国をお選びください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
いずれかをお選びください

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。

リクエストを送信しています。しばらくお待ちください。

Speaker

VP, Principal

VP, Principal Analyst Serving Application Development & Delivery Professional. Kate is a leading expert on customer relationship management (CRM) and customer service strategies, maturity, benchmarking, governance, and ROI. She is an accomplished public speaker and frequently presents at industry events such as CRM Evolution. She has been published in The Wall Street Journal, Forbes magazine, and industry publications such as CRM Magazine, KM World, and Destination CRM.

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。