Omnichannel Customer Story Spotlight

Available On-Demand

About

The Omnichannel revolution is here. Each 30-minute webinar, in this 3-part series, focuses on a unique aspect of omnichannel support, from strategy to implementation.

In part 3, join us for a fireside chat with ThirdLove, a retail industry leader that has built a best-in-class omnichannel customer support organization. They’ll discuss trade secrets for increasing agent efficiency, reducing costs, and improving customer satisfaction.

In this webinar we discuss:

● How ThirdLove thinks about customer experience
● What values are important to consider and why
● The best approach to modernizing your customer experience

In case you missed them, you can still watch part 1 & part 2.

Complete the form below to view your webinar:

名を入力してください
姓を入力してください
有効なメールアドレスを入力してください
有効な電話番号を入力してください
会社名を入力してください
従業員数を選択してください
国を選択してください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
オプションを選択してください

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。

リクエストを送信しています。しばらくお待ちください。

Speakers

Emily Vince

Emily Vince is a Senior Product Marketing Manager at Zendesk, focusing on Zendesk Talk. She loves helping customer service teams improve how they deliver support on the most personal of channels - the phone.

Laura West

Laura West is Head of Customer Experience and Operations at ThirdLove

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。