Unifying the Customer Service Experience

Available On-Demand

About

The Omnichannel revolution is here. Each 30-minute webinar, in this 3-part series, focuses on a unique aspect of omnichannel support, from strategy to implementation.

In part 1, hear from Ryan Nichols, GM of Omnichannel, about this shift towards an experience economy and how The Zendesk Suite is revolutionizing the way companies approach a unified customer experience across all channels.

In this webinar we discuss:

● The difference between multi-product and omnichannel
● The shift to an experience economy
● How to create memorable engagements between agents and customers
● Considerations and best practices for getting started with The Zendesk Suite

Complete the form below to view your webinar:

名を入力してください
姓を入力してください
有効なメールアドレスを入力してください
有効な電話番号を入力してください
会社名を入力してください
従業員数を選択してください
国を選択してください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
オプションを選択してください

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。

リクエストを送信しています。しばらくお待ちください。

Speakers

Ryan Nichols,

Ryan Nichols, GM of Omnichannel at Zendesk

Mark Bloom,

Mark Bloom, Director, Product Marketing at Zendesk

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。