ウェビナー

Zendeskの最新情報:2019年3月 – アジア・太平洋

Thursday, March 21st @ 3:30PM AET with the Zendesk Product Team

Last quarter we were busy launching 3 brand new products: Zendesk Sell, Explore, and Sunshine. Now we are kicking off 2019 with big and new improvements to Zendesk’s entire suite of products: Support, Chat, Talk, Guide, Explore, Sell, and Sunshine.

This quarter’s set of new features and enhancements are designed to improve your agents’ efficiency and productivity and keep a closer eye on team performance. Tune in Thursday, March 21st for a 45-minute webinar to learn more about what’s new in your Zendesk.

Some of the topics we’ll discuss include:

● Conditional Ticket Fields, Contextual Workspaces, Slack + Side Conversations to reduce agent effort and increase overall productivity
● How to keep your knowledge base healthy and up-to-date with Article Events in Zendesk Guide
● Enhanced Support dashboard to help analyze metrics that matter with additional attributes, filters, and tabs as well as sharing and collaboration improvements
● Web Widget integrated Chat experience where agents can now fluidly navigate between Chat and Help Center straight in the Web Widget

このウェビナーのセッションは他の2つの地域でも提供します。ご都合のよい地域でご参加ください。

Americas/March 21st @10AM PDT/1PM EDT
Europe/March 21st @10AM GMT

お申し込みいただくには、下記のフォームのすべての項目に入力をお願いします。

姓を入力してください
名を入力してください
有効なメールアドレスを入力してください
有効な電話番号を入力してください
会社名を入力してください
職位を選択してください
部署を選択してください
業種を選択してください
従業員数を選択してください
国を選択してください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
オプションを選択してください

ウェビナー参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご覧ください。

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。

リクエストを送信しています。しばらくお待ちください。