サポートを
一つの画面から

メールで届いたお問い合わせも、電話でのお問い合わせも、全ての履歴が一目瞭然。未回答の質問や優先順位も一目で分かります。

Photo: Zendesk Support Logo

カスタマーサポート ソフトウェア

Be fast and friendly

Zendesk Support puts all your customer support interactions in one place, so communication is seamless, personal, and efficient–which means more productive agents and satisfied customers.

Lead customers to happiness

顧客が求める迅速かつ容易な問題解決策を提供。Zendesk Supportでは、顧客が必要とするときに必要な場所で顧客の望む方法でサポートを提供できるため、顧客はいつも満足です。

Support your support

Productive agents are happy agents. Give them all the support tools and information they need to best serve your customers.

Grow without growing pains

Zendesk Support lets you customize your support and configure any workflow. Our software is powerful enough to handle the most complex business, yet flexible enough to scale with you as you grow.

Make it easy to manage customer interactions

Zendesk Supportは、カスタマーサポートエージェントの経験に基づいて開発された直観的なツールです。1つのヘルプデスクインターフェイスで必要なものがすべて動的に得られるので、生産性の向上および顧客とのやりとりの管理が容易です。

“We wanted a solution that integrated all channels and that gave us the flexibility to implement in the way that we needed.”
Orlando Gadea Ros氏、Stanley Black & Decker社 ビジネス・イノベーション・マネージャー 事例を読む

迅速で効率的な
サポートを実現

Bring in customer interactions from anywhere. With features like web widgets, pre-defined ticket responses, and customer search history, give them faster support on their preferred channels at the moment they need it.

カスタマイズとパーソナライズ

Zendesk Supportが提供する高い柔軟性。設定せずにそのまますぐ使うことも、思い通りに設定することもできます。ワークフローのカスタマイズやアプリの使用と統合など、使い方はさまざま。Zendesk Supportに備わった柔軟性で、どのようなサポートニーズにも答えられます。

製品スクリーンショット
製品スクリーンショット

サポートを効率化

Zendesk Supportが提供する「インサイト」分析ツールを使ってカスタマーサービスを測定し、向上させましょう。顧客満足度評価を通じて顧客の考えを理解し、パフォーマンスレポートとダッシュボードでエージェントのパフォーマンスを分析することができます。

Zendesk製品ファミリー

Zendesk Supportでは、顧客とのやりとりに必要なものがすべて1か所にまとまっていますが、それだけではありません。Zendeskファミリー製品で何ができるか、詳しくは以下の各リンクをご覧ください。

Our commitment to privacy

At Zendesk, we are committed to meeting the highest standards of information security, data privacy and transparency.

GDPRの必須条件を綿密に分析し、顧客がGDPRの基準に準拠できるような機能を開発するよう努めています。GDPRの基準に準拠するこの機能をどのように使用するか、詳細を知るためのリソースも用意しております。