Increase agent productivity and streamline workflows
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View, create, and take action on support tickets from any Slack channel
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Add Read Receipts and Email Tracking to Zendesk in Seconds.
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Custom real-time dashboards for sharing and monitoring live support KPIs throughout the day.
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Motivate your sales team with customizable real-time dashboards.
Easily monitor live chat metrics with a custom real-time dashboard. For TV, desktop and mobile.
Automate workflows and integrate data between 1500+ apps using no code at all
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by DynaNet Online Support
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エクレクトは、CXソリューションカンパニーとして、600社を超える豊富な支援実績による知見とノウハウを元に、CX向上およびEX向上につながるサービスをトータルで提供しています。『Zendesk』のパートナーとしては、APAC NO.1の導入実績を誇り、AWSや各種AIエンジンなどさまざまな外部システムとの連携開発をはじめ、システム設計から実装・運用まで、トータルでご支援します。
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IT BYTES specializes in Zendesk implementation, customization, and optimization, helping businesses streamline customer service. Founded in 2011, we offer tailored solutions, integrations, training, and support.
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三菱総研DCSは、1970年に三菱銀行(現三菱UFJ銀行)の受託計算部門から分離独立した歴史を持つ企業で、2004年からは三菱総合研究所(MRI)グループの中核企業として、コンサルティングから設計・開発・運用までの”ITトータルソリューション”を提供しております。
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