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Answer every call with an inbound call center

インバウンドコールセンターとは

An inbound call center is a contact center companies. And they’re used to take large volumes of phone calls from customers who are seeking technical support like—answers to questions, issue resolution, and any other customer service issues. The calls are answered by customer service agents, unlike outbound call centers which mainly focus on making calls. It's a necessity for every industry of every size. Zendesk Talk is inbound call center software embedded in the Zendesk Support ticketing system, allowing service teams to provide more personal, productive phone support within an omnichannel customer journey.

Give personalized phone support

Talk helps customer support teams provide inbound call center services for seamless support across every channel. If you’re looking for an inbound call center solution, Talk lends a hand by helping support teams resolve issues faster, measure and improve phone support operations, and deliver the best customer support experiences.

Empower your agents to act quickly

Customers always come first, and your agents need to focus on providing the best customer experience. Talk helps agents help customers quicker without having to search for information or switch between multiple systems. With features like automatic ticket creation and customer profiles, agents can save time and be more productive.

Level up your phone support operations

Stay on top of everything with Talk. You can track calls with tickets, monitor queue volumes and agent performance with real-time reporting, and understand how your phone support fits into your multichannel operations with centralized reporting.

Step in the right direction

Zendesk Talkは、相手に合わせた効率的な電話サポートを可能にするコールセンターソフトウェアです。Zendesk Supportのチケットシステムに組み込まれており、通話トラッキング、柔軟なルーティングおよびIVRシステム、強力な分析機能を、マルチチャネルサポートの枠組みで提供しますZendeskにネイティブ対応する唯一の電話サポートソリューションであるTalkは、シームレスなワークフローとレポート機能を統合しているため、エージェントは問題を迅速に解決でき、マネージャーには業務の状況が可視化されます。セットアップが容易で完全にクラウド化されているZendesk Talkにより、チームは数分でコールセンターを立ち上げて機能をフル活用することができます。導入に際し、ITチームからの支援や技術者の採用、新しいベンダーとのやりとりを必要としません。

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