From support analytics to customer analytics: data is your competitive advantage

Available On-Demand

About

Did you know that companies who leverage customer analytics can outperform their peers by up to 85% in business growth*? In today’s hyper-competitive world, it’s more important than ever to measure, analyze, and optimize every aspect of the customer experience your support team provides customers.

Join the Zendesk Product Marketing team as they discuss ways to get the most out of Zendesk Insights so your team can:

● Keep a closer eye on key operational metrics such as first reply time or one-touch    tickets
● Dig deeper into the drivers of a high (or low) satisfaction score
● Best track bugs, feature requests, or other custom metrics that are important to your    business

After this 30 minute webinar you’ll leave with more knowledge about Zendesk Insights, new ways to analyze your customer data, and how analytics can help you optimize your customer experience.

Watch now!

*McKinsey, March 2017

Complete the form below to view your webinar:

名を入力してください
姓を入力してください
有効なメールアドレスを入力してください
有効な電話番号を入力してください
会社名を入力してください
従業員数を選択してください
国を選択してください
また、Zendeskの製品やサービスに関するお知らせをお送りください。(メールの配信はいつでも中止できます。)
オプションを選択してください

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。

問題が発生したようです。

ページを再度読み込んでフォームの入力をやり直していただくか、または、support@zendesk.comまで直接メールでお問い合わせください。

リクエストを送信しています。しばらくお待ちください。

Speakers

アンドリュー・フォーブス

アンドリュー・フォーブスはZendeskのプロダクトマーケティングマネージャーです。アンドリューいわく、パイは最高。ただし、パイチャート(円グラフ)は別。パイチャートは大の苦手。

参加のお申込みをいただき、ありがとうございます。ウェビナーへのリンクを含む確認メールをお送りしましたので、受信トレイをご確認ください。